При извършване на доставка на стока, поръчана от BrandsOptic, клиентът се задължава внимателно да я прегледа лично или чрез трето упълномощено от него лице, приемащо същата.
При констатиране на външни видими дефекти – евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, клиентът или третото лице следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера, в който протокол се описват констатираните дефекти и незабавно, не по-късно от 48 часа от доставката, да уведоми BrandsOptic за констатираното.
Когато доставените стоки явно не съответстват на поръчаните от Клиента и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, клиентът има право в срок от 48 часа да поиска от BrandsOptic доставената стока да бъде заменена със съответстваща на поръчката стока.
При постъпило уведомление по предходните алинеи BrandsOptic ще замени увредената/несъответстващата стока в срок до 3 /три/ работни дни, освен в случаите, при които не е налична стока от същия вид, за което BrandsOptic ще информира клиента своевременно и ще договори с клиента условията за замяна.
В срок от 14 дни от получаване на стоката - при поръчка на стока, потребителят има право се откаже от поръчката на стоката/услугата от Сайта, без да посочва причина или мотив за това и без да дължи неустойки или други обезщетения на BrandsOptic, освен разходите за нейното връщане на посочения адрес за връщане.
Адрес за връщане: Офис на Спиди 868 в гр.Русе, ул."Духовно възраждане"№3, до "Брандс Оптик" ЕООД - Даниел Димитров, тел: 0877 511 265,
Формуляр за връщане може да изтеглите:
BrandsOptic има право да не уважи упражнен отказ от поръчка в случай че:
1) срокът за упражняване на правото на отказ е изтекъл;
2) потребителят не е върнал стоката в цялост, заедно с компонентите и принадлежностите към нея;
3) върнатата стока очевидно е употребявана повече от необходимото изпробване или потребителят е увредил стоката;
Възстановяване на заплатена сума
При упражнено право на отказ и наличието на предпоставки за уважаването му,BrandsOptic се задължава да възстанови платената цена по договора, сключен от разстояние, от който потребителят се е отказал, в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която последният е върнал съответния продукт или от датата на предоставяне на безспорно доказателство за връщането на продукта от страна на потребителя. При упражнено право на отказ от услуги, срокът за връщане на заплатените от потребителя суми е 14 /четиринадесет/ дни от датата на уведомяване на BrandsOptic за отказа.
Сумата, подлежаща на възстановяване включва заплатената от потребителя цена за стоката или услугата без цената за куриерски услуги.
Сумата ще бъде възстановена както следва, без това да доведе до някакви допълнителни разходи за потребителя, освен ако банката или платежната институция, която го обслужва не изисква някакви такси:
• Плащанията, направени с банков превод, дебитна или кредитна карта – по банкова сметка, предоставена от потребителя или чрез възстановяване на сумата по сметката, от която е било извършено плащането. По желание на клиента връщането на сумата може да стане по същия начин, по който е платена поръчката;
• Плащанията, направени чрез наложен платеж или по друг начин – по банкова сметка, допълнително предоставена от потребителя;
Гаранция
Освен право на отказ, потребителят има право и на законова гаранция от 2 години за съответствие на стоката с договора за продажба, гарантирана от Закона за защита на потребителите. Гаранцията покрива щети от фабрични дефекти. Всички други дефекти, възникнали в следствие на нормална употреба или резултат от удар, счупване или друга външна намеса не се покриват от гаранцията. За да бъде уважена гаранцията е необходимо да се пазят: оригиналните опаковки, сертификат, етикети, документ за поръчката и документ удостоверяващ плащане на фирмата доставчик - куриера.